Een echte Lotte Martens

In februari maakte ik deze rok voor mezelf om naar de begrafenis van mijn grootvader te gaan. Afgelopen zondag werd deze rok nog eens uit de kast gehaald om te dragen op de communie van mijn zoon.

By the way. Het patroon van de rok heb ik zelf getekend.

Nu heb ik gisteravond -last minute - beslist om met deze rok deel te nemen aan de Let's Party Contest van Lotte Martens.
Niet dat ik verwacht in de prijzen te vallen. Daarvoor zijn er te veel leukere creaties ingestuurd. Maar om niet helemaal in affronten te vallen, vraag ik heel lief of je zo vriendelijk zou willen zijn mijn creatie hier een hartje te geven.


Het patroon van de rok tekende ik zelf. Het werd een rechte rok met deelnaden. Ik ben niet van de magerste, maar ik kreeg de rok uit 1 paneeltje. De rok sluit in de zijnaad met een blinde rits en de rok is volledig gevoerd. (Dat valt mooier).






Stof:
Cypris // Lotte Martens // De Stoffengalerij
Patroon:
Rechte rok met deelnaden // zelf getekend
Fournituren:
Blinde rits 22 cm // YKK // De Stoffengalerij
Top:
Comma // Giks
Schoenen:
Donkerblauwe pumps // Marco Tozzi // Torfs

Reacties

  1. Hij is mooi, de rok! Ik probeerde al een paar keer op de site te geraken, maar hij lag vorige keer ik keek nog steeds plat...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Op welke site geraak je niet? Ik ondervind geen problemen met de ipad.

      Verwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Tibo - Het gratis patroon

Wat je nu echt moet weten over flexfolie

200 Shirts - het patroontesten